Интензивен курс по фотография

Интензивен курс по фотография за начинаещи

Интензивен курс по фотография в градовете: София , Варна, Пловдив, Стара Загора, Русе, Хасково и Добрич

Интензивен курс по фотография за начинаещи, Кратък курс по фотография - начално ниво,

Курсът "Интензивен курс по фотография за начинаещи" е насочен към хора, които не познават режимите A,S,P, видовете фокус и не знаят как си взаимодействат бленда, скорост и исо.

Идва лятото, а Вие приятели ли сте с вашия фотоапарат?
Готови ли сте да заснемете най-хубавите си моменти?
Ние имаме голям опит в преподаването, знаем кои са първите въпроси и трудности пред които стои всеки желаещ да снима.

С курса по фотография "Интензивен курс по фотография за начинаещи" ние имаме за цел да ви научим как да използвате фотоапарата.

Интензивен курс по фотография за начинаещи, курс по фотография, обучение по фотография


Това е интензивен практически курс подходящ за хората които:

  • от скоро имат фотоапарат или се двоумят каква техника да си купят;
  • използват фотоапарата в автоматичен режим;
  • притесняват се, че не разбират какво правят;
  • не знаят какво е исо, скорост и бленда или как си взаимодействат.
  • имат проблеми с фокусирането
  • или просто нещата не им се получават.
ускорен курс по фотография, курс по фотография, обучение по фотография

По време на курса ще обясним видовете режими (P, S, A), видовете фокус, видове мерене и взаимодействието между
трите най-важни компонента исо, скорост и бленда.

Ще обсъдим заснетите от Вас снимки, ще Ви дадем съвети как и какво да подобрите във вашето снимане.

Интензивен курс по фотография за начинаещи, курс по фотография - начално ниво,

Начин на провеждане

  • Лекции - Време за провеждане на теоретичните занятия 19:00 - 20:30, продължителност минимум 1:30 минути (2 учебни часа)
  • Упражнение - продължителност минимум 1:30 минути.
  • Еднодневно упражнение - Ще бъде с минимална продължителност от 5 часа. Ще се постараем да ви поставим в условия в които бихте попаднали когато сте с приятели или семейството си. Ще упражним всичко за което е ставало въпрос по време на курса.
  • Анализ - Ще обсъждаме снимки на участниците и ще даваме препоръки как да бъдат заснети по-добре.

Минимален брой участници: 7 човека

Интензивен курс по фотография за начинаещи, Кратък курс по фотография - начално ниво

Цени и Програма по дати и часове за градовете:

Програма гр. София

01.07.2020 (ср) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
03.07.2020 (пт) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
04.07.2020 (сб) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
07.07.2020 (вт) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
09.07.2020 (чт) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
15.07.2020 (ср) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
18.07.2020 (сб) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение)
21.07.2020 (вт) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 26.06.2020)

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр. София, ул. Цар Самуил №62 до Метростанция Сердика

За допълнителни въпроси и записвания: Ники Пандев + 359 886 631 266, Минчо Минчев +359 88 528 0822

Програма гр. Варна

01.07.2020 (ср) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
03.07.2020 (пт) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
04.07.2020 (сб) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
08.07.2020 (ср) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
11.07.2020 (сб) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
15.07.2020 (ср) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
18.07.2020 (сб) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение).
21.07.2020 (вт) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 26.06.2020)

Място на провеждане: гр. Варна, ул. Ян Хунияди №6, ет.:4, офис: 401

За допълнителни въпроси и записвания:  Деян Недялков + 359 886 721 288

Програма гр. Пловдив

01.07.2020 (ср) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
03.07.2020 (пт) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
04.07.2020 (сб) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
08.07.2020 (ср) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
11.07.2020 (сб) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
15.07.2020 (ср) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
18.07.2020 (сб) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение)
21.07.2020 (вт) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 26.06.2020)

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр. Пловдив, бул. Найчо Цанов №11, Бизнес Хотел Пловдив

За допълнителни въпроси и записвания: Минко Михайлов + 359 887 673 943 

Програма гр. Стара Загора

07.07.2020 (вт) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
09.07.2020 (чт) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
11.07.2020 (сб) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
15.07.2020 (ср) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
18.07.2020 (сб) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
22.07.2020 (ср) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
26.07.2020 (нд) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение).
29.07.2020 (ср) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 26.06.2020)

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр. Стара Загора, Любен Каравелов №107, YR photo studio

За допълнителни въпроси и записвания: Йонко Русев + 359 888 261 749

Програма гр. Русе

03.07.2020 (пт) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
04.07.2020 (сб) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
05.07.2020 (нд) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
10.07.2020 (пт) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
12.07.2020 (нд) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
17.07.2020 (пт) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
18.07.2020 (сб) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение)
19.07.2020 (нд) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 26.06.2020)

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: 

За допълнителни въпроси и записвания: Явор Седянков +359 (0) 898 236 609

Програма гр. Хасково

07.07.2020 (вт) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
09.07.2020 (чт) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
11.07.2020 (сб) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
14.07.2020 (вт) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
16.07.2020 (чт) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
21.07.2020 (вт) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
25.07.2020 (сб) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение).
28.07.2020 (вт) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 03.07.2020)

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр. Хасково, бул. България, Младежки Център - зала №202

За допълнителни въпроси и записвания: Иван Златев + 359 988 923 239

Програма гр. Добрич

07.07.2020 (вт) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
09.07.2020 (чт) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
12.07.2020 (нд) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
14.07.2020 (вт) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
16.07.2020 (чт) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
21.07.2020 (вт) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
25.07.2020 (сб) Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение)
28.07.2020 (вт) Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 220.00 лв.

Цена за ранно записване: 190.00 лв. (до 03.07.2020)

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: 

За допълнителни въпроси и записвания:  Деян Недялков + 359 886 721 288

Обща програма: изберете град

Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
Да приложим на практика наученото. (Еднодневно упражнение).
Как да избираме най-добрите си снимки. (Лекция)
Цени и записване:

Стандартна цена: 220.00лв.

Цена при ранно плащане: 190.00 лв.

  • Авансово плащане 50% преди започването на курса.

За да получите повече информация относно начина на записване, програмата, цената, лекторите или как и къде се провеждат обучениета изберете град от който сте или такъв в който ще имате възможност да посещавате наш курс:

Снимки от учебния процес: